Masaż bańką chińską

Stosowanie baniek w medycynie naturalnej jest przynajmniej tak stare, jak stara jest chińska medycyna, która liczy sobie około 3000 lat.

W tradycji chińskiej bańki stosowane są do leczenia wielu poważnych chorób i dolegliwości, takich jak astma, nadciśnienie tętnicze, dolegliwości żołądkowe, infekcje, przeziębienia, bóle mięśniowe, stany zapalne ścięgien i inne.
Ostatnio prócz swojego tradycyjnego zastosowania masaże bańką chińską z powodzeniem używane są również do zwalczania cellulitu, wspomagająco przy odchudzaniu i ujędrnianiu skóry. Jest to najtańsza, aczkolwiek efektywna metoda.
Bańki chińskie zdobywają popularność na całym świecie i wypierają dotychczas stosowane szklane bańki ze względu na łatwość użycia i bardzo szerokie zastosowanie.

Zasada działania baniek polega na wywołaniu efektu zasysania, wskutek czego skóra pod bańką jest wciągana do jej środka. Celem tego procesu jest zainicjowanie silniejszego przepływu krwi i płynów ustrojowych w miejscu, które znajduje się bezpośrednio pod bańką.

Przystawianie baniek w ściśle określonych punktach na ciele powoduje przyśpieszenie krążenia, co inicjuje proces oczyszczania się organizmu ze wszystkich toksyn – zarówno przyjętych z pokarmem, jak i powstałych w wyniku wadliwej przemiany materii. Dodatkowo relaksuje, rozluźnia mięśnie, łagodzi ból i odmładza skórę.

Efekt:

• Redukcja cellulitu
  • Poprawa krążenia krwi i limfy
  • Ujędrnienie skóry
  • Oczyszczenie organizmu z toksyn
  • Przebieg kuracji obejmuje do 10 zabiegów w jednej serii

Przeciwwskazania:

• zaburzenia krzepliwości krwi
  • wylewy podskórne i obrzęki spowodowane stłuczeniem lub skręceniem
  • uszkodzona skóra, otwarte rany
  • ciąża