Ginekologia estetyczna

Labioplastyka – zmniejszenie warg sromowych

Labioplastyka - zmniejszenie warg sromowych mniejszych

Labioplastyka jest zabiegiem z zakresu ginekologii estetycznej, polegającym na korekcie  kształtu, objętości i jędrności warg sromowych mniejszych, osłaniających wejście do pochwy. Podczas zabiegu można zmniejszyć wargi sromowe, skorygować asymetrię, zmienić ich kształt, a także je częściowo zrekonstruować. Labioplastyka polega na usunięciu nadmiaru tkanki i wymodelowaniu warg sromowych tak, aby przywrócić im naturalną funkcjonalność i pożądany wygląd.

W Revival Clinic zabieg wykonywany jest przy użyciu lasera medycznego.  Labioplastyka laserowa jest mało inwazyjną alternatywą dla zabiegów chirurgicznych, nie wymaga hospitalizacji, nie powoduje krwawienia dzięki procesowi koagulacji i zmniejsza ryzyko pojawienia się blizn pozabiegowych.

W Revival Clinic zabieg wykonywany jest przez lekarza ginekologa, specjalistę ginekologii estetycznej dr Dorotę Pietrzyk

Labioplastyka: Nie zwlekaj! Umów się ze specjalistą ginekologii estetycznej w Revival Clinic i odzyskaj pewność siebie

Od 60 min

TAK

ciało

Zapisz się na konsultację, zarezerwuj online.

Labioplastyka wskazana dla kobiet:

• z anatomicznym przerostem warg sromowych mniejszych.
  • u których rozmiar warg sromowych mniejszych jest przyczyną stanów zapalnych, otarć, obrzęków i podrażnień.
  • u których noszenie dopasowanego ubrania jest przyczyną nawracających dolegliwości zapalnych i bólowych.
  • dla których wielkość warg sromowych mniejszych stanowi problem natury estetycznej.

• Stan zapalany pochwy i sromu (należy wcześniej wyleczyć infekcję).
  • Opryszczka.
  • Uczulenie na lek stosowany do znieczulenia miejscowego.
  • Zaburzenia krzepliwości krwi.
  • Okres krwawienia miesiączkowego lub innego krwawienia z pochwy.
  • Choroba nowotworowa w obrębie narządów płciowych.
  • Cukrzyca
  • Ciąża lub okres wczesnego połogu, kiedy występują jeszcze upławy z jamy macicy.

Wymagana jest konsultacja medyczna z lekarzem ginekologiem – analiza ogólnego stanu zdrowia oraz zdrowia intymnego pacjentki, rozmowa na temat motywacji do zabiegu, badanie ginekologiczne z wykluczeniem stanów zapalnych w obrębie sromu i pochwy.

Wymagana jest morfologia krwi obwodowej, APTT

Wskazane jest wykonanie badania cytologicznego

Na 2 tyg. przed planowanym terminem zabiegu nie wolno zażywać aspiryny ani jej pochodnych, Wit.E oraz leków przeciwkaszlowych i przeciwgrypowych.

Należy zaprzestać palenia tytoniu na 3 dni przed zabiegiem.

Należy poinformować lekarza o przebytej infekcji, jeżeli taka miała miejsce w okresie 2 tyg. przed planowanym zabiegiem operacyjnym.

Zabieg jest wykonywany w znieczuleniu miejscowym, więc nie jest bolesny. Po zabiegu pacjentka wraca do domu.

Ponieważ jednak jest to zabieg usuwania tkanek, bezpośrednio po zabiegu pacjentka pozostaje w klinice do ok 2 godzin.

W Revival Clinic labioplastyka wykonywana jest przez doświadczonego ginekologa, małoinwazyjnymi technikami operacyjnymi, z wykorzystaniem najnowszego zaawansowanego technicznie sprzętu –  medycznego lasera CO2 i Erb:Yag

Należy się stosować do zaleceń wydanych przez lekarza

Bezpośrednio po zabiegu pacjentka  przez co najmniej 7 powinna unikać wysiłku fizycznego i noszenia jakichkolwiek ciężarów. Przez 4 tygodnie konieczne jest zachowanie abstynencji seksualnej. Do momentu zagojenia się ran i zejścia opuchlizny należy prowadzić oszczędny tryb życia, unikając aktywności mogących podrażnić miejsca intymne. Należy uważać również przy siadaniu, nie siedzieć zbyt długo i nosić miękką, bawełnianą bieliznę oraz zrezygnować z obcisłych ubrań

Labioplastyka    2900 zł -4000 zł