Endermologia ICOONE

ICOONE – ENDERMOLOGIA

Co to jest endermologia ICOONE?

Jest to zabieg wykonywany za pomocą urządzenia ICOONE, które za pomocą zintegrowanej technologii Roboderm, dostarcza 1180 multi mikrostymulacji na każdy dm2 skóry.

Urządzenie ICOONE wykorzystuje do pracy dwie głowice, zaś zabieg wykonuje się oburącz, co pozwala na uzyskanie szybszych oraz trwalszych efektów zabiegowych.

Jak przebiega zabieg?

Zabieg urządzeniem ICOONE rozpoczyna się programem „Base”. Program ten jest ukierunkowany na ogólne potrzeby skóry tj. cellulit czy też obrzęki. Następnie używa się programu „Focus”, którego celem jest koncentracja na konkretnym słabym punkcie pacjenta np. luźna, nieelastyczna skóra na brzuchu czy wewnętrznej stronie ud.

Ile zabiegów należy wykonać?

W celu uzyskania pożądanych efektów zabiegowych zaleca się wykonanie od 5 – 15 zabiegów w odstępach co około 3-7 dni.

Jakie są wskazania do wykonania endermologii ICOONE?

1. Modelowanie łydek – wyszczuplenie łydek, okolicy kostek oraz kolan, redukcja uczucia zmęczonych, ciężkich nóg.
  2. Problemy naczyniowe – endermologia ICOONE wspomaga gimnastykę naczyń włosowatych co, pozwala na efektywna walkę z tzw. pajączkami.
  3. Cellulit i tkanka tłuszczowa – multimikrostymulacja skóry wpływa na wymianę płynów ustrojowych organizmu człowieka oraz pobudzą proces lipolizy, czyli rozpad komórek tłuszczowych.
  4. Modelowanie sylwetki – dzięki technologii Roboderm i multimikrostymulacji skóry możliwe jest efektywne i trwałe wymodelowanie i wyszczuplenie sylwetki.
  5. Luźna skóra – technologia zastosowana w urządzeniu ICOONE sprzyja pobudzeniu fibroblastów i produkcji nowego kolagenu co poprawia jędrność skóry.
  6. Ujędrnienie biustu – dzięki ICOONE możliwy jest wielowymiarowy masaż dający efekt podniesienia i ujędrnienia biustu.
  7. Poprawa owalu twarzy – wymodelowanie owalu i poprawa konturów twarzy, a także redukcja podwójnego podbródka.

Jakie są przeciwwskazania do zabiegu?

Przeciwwskazania bezwzględne:

• trądzik
  • przeczulica skórna
  • padaczka
  • problemy z węzłami chłonnymi
  • żylaki

Czy endermologię ICOONE można łączyć z innymi zabiegami?

Jak najbardziej. Uzupełnieniem terapii urządzeniem ICOONE mogą być zabiegi wykorzystujące w swojej technologii fale radiowe lub akustyczne (np. urządzenie BTL Exilis lub BTL EatSkinSchock).